درباره مهدکودک نیکی

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

مهد و پیش دبستانی نیکی به مدیریت سرکار خانم پروانه جاوید، در سال ۱۳۹۲ با کادری مجرب و دلسوز و با سابقه در زمینه ی آموزش و پرورش کودک، شروع به فعالیت نموده است.

مهد نیکی با هدف فراهم آوردن بستر شایسته ایی برای کودکان دلبتدتان و با عنایت و لطف پروردگار، این افتخار را دارد تا از نونهالان عزیزتان نگهداری نماید، در این راستا تعلیم و پرورش کودک، یادگیری مهارتهای جدید، قرارگیری در جمع همسالان، نحوه ی ارتباط برقرارکردن با دیگران،آموزش زبان، یادگیری بازیهای مناسب با سن کودک، رشد اجتماعی کودک، سرلوحه ی کار این مرکز است.

کودکان زمانیکه به مهد آورده می شوند، با قوانین به صورت منسجم تر و شکل یافته تر روبه رو خواهند شد و برنامه غذایی و خواب آنها، که اغلب برای والدین معضل می باشد، روال منظمی پیدا خواهد کرد.

در این خصوص مدیریت مهد نیکی، کوشیده است تا با استفاده از کادر مربیان توانمند و با تجربه و همچنین استفاده از روانشناسان در مرکز خود، به بهبود و کیفیت هر چه بیشتر و روزافزون تر مهدکودک بیافزاید. برای عادت کردن کودکان با مربیان خود و محیط مهد به عنوان یک محیط جدید و خارج از خانه برای کودک، همکاری متقابل میان والدین و کادر مهدکودک ضروریست.

کاربر گرامی لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

بدون نظر

جستجو در محتوای سایت